افزودن به علاقمندی ها
برای افزودن به لیست علاقمندی ها ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
چوب پالونیا هیبرید گردبینه درخت پالونیا هیبرید
ویژگی های محصول

قیمت چوب پالونیا هیبرید بصورت گردبینه بر اساس حجم چوب تنه درخت در مزرعه محاسبه میشود و پس از ثبت سفارش چوب ، درخت برش زده و برداشت میشود. مجموعه طب جویان طبیعت بنیان آماده قرارداد همکاری با واردکنندگان چوب و یا پخش کنندگان عمده چوب در سراسر کشور میباشد . جهت ثبت سفارش چوب یا اسلبیا الوار درخت پالونیا با شماره موبایل شرکت در تماس باشید 09173056193

تحویل چوب تنه درخت پالونیا هیبرید طب جو بصورت گردبینه درخت پالونیا بر حسب متر مکعب چوب تر یا بصورت گردبینه درخت پالونیا برحسب متر مکعب چوب خشک کن رفته یا بصورت گردبینه اسلب شده و خشک کن رفته بر حسب متر مکعب چوب محاسبه می باشد.

به امید سبز شدن وطن عزیزمان ایران

تعداد حلقه های تنه هر درخت سن درخت را نشان میدهند. این عکس تنه درخت در شیراز حدود پنج سال دارد و قطرش حدود چهل سانتیمتر است ، فاصله حلقه ها در هیچ درختی به اندازه پالونیا نیست ، درخت کاج حدودا در چهل و پنج سالگی به این قطر میرسد ، رشدی که درخت پالونیا هیبرید طب جو در مدت پنج سال میکند یک درخت چنار در مدت حدود سی سال میکند ، چوب پالونیا از لحاظ استحکام از چوب روسی قوی تر و از لحاظ سبکی بسیار سبکتر و با ارزش تر هست ، هر متر مکعب الوار چهار تراش رامبری شده پالونیا با رطوبت پانزده درصد حدود سیصد کیلو گرم هست که اکنون حدود سی میلیون تومان ارزش دارد که بعد از برش اول مجددا ریشه درخت پالونیا جوانه میزند و رشد میکند و تا ده دوره برداشت محصول تکرار میشود . مقاوت چوب پالونیا در برابر حرارت و آتش، دمای حدود چهارصدو بیست تا چهارصد و پنجاه درجه سانتیگراد است و عایق رطوبت و برودت هست و برای تولید تخته اسکی و قایق سازی و دکوراسیون داخلی و منبت درشت و خراطی و میز و کمد و صندلی و آلاچیق و ترمووود نمای ساختمان و ... کاربرد دارد. خاصیت رزوناس خوبی که دارد برای ساخت ابزار موسیقی مانند گیتار و تار و ... بسیار مناسب هست .

ذغال چوب پالونیا بسیار بادوام با حرارت عالی و بدون دود و بدون بو و بدون جرقه و بدون سردرد و بادخاکستر بسیار کم است .

Www.tebjoo.com 

tebjoo@

شرکت طب جو تولید کننده و توزیع کننده عمده نهال پالونیا هیبرید اصلاح شده طب جو همراه با قرارداد بلند مدت مشاوره و نظارت و خرید تضمینی محصول با سوددهی بسیار عالی قابل کشت در سراسر کشور ایران 

مشاوره رایگان کشت پالونیا هیبرید اصلاح شده در ساعت اداری با موبایل شرکت هماهنگ بفرمائید 

۰۹۱۷۳۰۵۶۱۹۳

 کشاورزان ما سالهاست که هندوانه و گوجه و خیار سبز و برنج و... غیره بصورت قمار یا شانسی میکارند که بازار بگیرد یا نگیرد ، 

کشور ما سالهاست واردکننده چوب روسی هست در حالی که کشاورزان ما میتوانند خود کل نیاز کشور به چوب را تامین کنند بدون ریسک و قمار ، زیرا محصول چوب خراب نمیشود و هر چه بماند بزرگتر و باارزش تر میشود و صادراتش هم امن تر و سودمند تر هست و با آب کمتر سود بسیار عالی بدون قمار خواهند داشت .

واردکنندگان و پخش کنندگان چوب روسی داخل کشور هم میتوانند به پخش کنندگان و صادرکنندگان چوب پالونیا ایرانی با سوددهی بیشتر و ریسک کمتر تبدیل شوند.

ما سالها گونه های پالونیا را از کشور های مختلف بررسی کردیم و در شهر هاو دماهای مختلف کشور تست و بررسی کردیم و تفاوت در جنس قلمه ، نوع واریته و روش تولید و عقیم بودن بذرش و مقاومت نهال به سرما و گرما و مقاومت در برابر تنش های دمایی، ارتفاع از سطح دریا ، میزان مصرف آب ، سرعت رشد و حجم چوب دهی و میزان سوددهی را بررسی کردیم تا بتونیم بهترین نهال را تولید کنیم که در سراسر کشور جواب دهد و کمترین قیمت پالونیا هیبرید اصلاح شده تضمینی را با قرارداد مشاوره و نظارت و خرید تضمینی محصول ارائه دهیم.

برخی نمونه کارهای ما داخل سایت شرکت طب جویان طبیعت قرارداده ایم و آماده همکاری و قرارداد با کشاورزان ، سرمایه گذاران و دولتمردان عاقل و بالغ و عادل هستیم .

به امید سبز شدن وطن عزیزمان ایران 

درخت پالونیا یک منبع انرژی پاک و بیولوژیک است

وزارت انرژی آمریکا درخت چوب پائولونیا را چاه نفت نامگذاری نموده است .

 تنها در سال ۲۰۱۳ در آمریکا ۵۲ میلیارد لیتر اتانول تولید گردیده که بخش اعظم آن از چوب پالونیا بوده است. 

در ایالات متحده دانشمندان با توسعه فن آوری های جدید مبتنی بر ترکیب شیمیایی ترمو و روش های بیوتکنولوژی موفق شده اند از یک تن چوب خشک درخت پالونیا ۵۱۱ لیتر اتانول تولید نمایند .

پلت پالونیا ، شاخ و برگ و ضایعات چوب و الوار پالونیا هست که پودر شده و سپس پرس شده و بصورت غالب های کوچک آماده سوختن هستند . 

حجم صادرات پلت از آمریکا به کشورهای اروپای غربی تنها در سال ۲۰۱۳ میلادی بالغ بر ۴.۵ میلیارد دلار بوده است. برابر اعلام وزارت انرژی آمریکا این کشور نگاه عمده ای نیز به بازار کشورهای آسیای شرقی مانند ژاپن و کره جنوبی دارد. 

پلت چوب درخت پائولونیا به واسطه دمای اشتعال بالا نسبت به سایر پلت ها در بالاترین سطح قیمت قرار داشته و در سال ۲۰۱۵ قیمت هر یک تن پلت پالونیا سیصد دلار آمریکا پرداخت شده است .

سریع رشد ترین نهال پالونیا هیبرید اصلاح شده طب جو با قرارداد مشاوره ، نظارت و خرید تضمینی محصول با سود عالی 

09173056193

مشاوره رایگان ساعت اداری هماهنگ بفرمائید


  • تضمین سلامت و اصالت کالا
  • 19,000,000 تومان
    17,000,000 تومان
طراحی و ساخت وبسایت توسط www.shopikar.com