چرا زراعت چوب پالونیا هیبرید نهال پالونیا هیبرید اصلاح شده ، پرورش پالونیا ، پالونیا چیست؟ بررسی قیمت درخت پالونیا
1399/11/26

چرا زراعت چوب پالونیا هیبرید اصلاح شده طب جو؟ پالونیا چیست ؟ کاربرد چوب پالونیا هیبرید چیست ؟ انواع نهال پالونیا انواع درخت پالونیا

تولید و توزیع عمده نهال پالونیا هیبرید اصلاح شده طب جو همراه با قرارداد مشاوره ، نظارت و خرید تضمینی محصول با سوددهی بسیار عالی قابل کشت در سراسر کشور ایران تحویل مستقیم و بدون واسطه، از تولید به مصرف آماده تولید و صادرات نهال پالونیا هیبرید اصلاح شده طب جو و اجرای پروژه در خارج از کشور ایران پالونیا چیست؟ بررسی قیمت درخت پالونیا ، چرا پرورش پالونیا هیبریدی اصلاح شده جهت تولید چوب صنعتی پالونیا هیبرید در سراسر کشور ایران پرورش پائولونیا نهال پالونیا هیبریدی اجرای زراعت چوب پالونیا هیبرید اصلاح شده در سراسر کشور


قیمت درخت پالونیا انواع نهال پالونیا ، کاشت درخت پالونیا هیبرید طب جو،  پالونیا چیست ؟ پالونیا فورتنی یا هیبریدی ؟

به نام خدا

چرا زراعت چوب پالونیا ؟ کشور ما سالهاست که واردکننده انواع چوب مخصوصا چوب روسی است در حالی که ما توان تولید چوب بهتر و با ارزش تری داریم حتی با آب بسیار کمتر از بسیاری گیاهان دیگر مانند هندوانه و گوجه و... که دارد تولید میشود و گاهی به گاو و گوسفند میدهند.

بررسی قیمت درخت پالونیا و کاشت چوب صنعتی پالونیا هیبرید اصلاح شده طب جو در هکتار سود بسیار عالی و بیشتر از بسیاری از محصولات باغی و زراعی که اکنون کشاورزان ما کشت میکنند دارد ، حدود دو تا سه میلیارد تومان در هکتار هر پنج سال یکبار قابل برداشت هست که بعد از برش درخت ،ریشه دوباره جوانه میزند و برای نهال ها ی گونه طب جو تولید ما تا ده مرتبه جوانه زنی ریشه تکرار میشود.

تولید و توزیع عمده نهال پالونیا هیبرید اصلاح شده طب جو همراه با قرارداد بلند مدت مشاوره و نظارت و خرید تضمینی محصول با سوددهی بسیار عالی قابل کشت در سراسر کشور ایران

مستقیم از تولید به مصرف جهت اجرای زراعت چوب پالونیا هیبرید اصلاح شده طب جو

با توجه به اینکه پالونیا انواع مختلفی دارد و کیفیت های بسیار متفاوت دارند و با توجه به اینکه تعداد فروشندگان پالونیا بسیار زیاد شده است برای جلوگیری از فروش نهال پالونیای معمولی بجای نهال پالونیا هیبرید اصلاح شده طب جو و اطمینان بیشتر هم میهنان سرمایه گذار به نهال ما ، تنها یک شماره تلفن را جهت ثبت سفارش نهال پالونیا هیبرید اصلاح شده طب جو 09173056193 قرار داداه ایم .

ثبت سفارش برای سراسر کشور تنها از طریق این سایت و شماره موبایل شرکت 09173056193 انجام میشود.

پالونیا چیست ؟ و چرا زراعت چوب پالونیا هیبرید طب جو؟

به امید سبز شدن وطن عزیزمان ایران

شرکت طب جویان طبیعت از کلیه کشاورزان و سرمایهگذاران و علاقه مندان به محیط زیست دعوت می نماید تا در کاشت بهترین گونه گیاه پالونیا یعنی کاشت درخت پائولونیا (paulownia)  پالونیای هیبریدی و اصلاح شده طب جو با سوددهی عالی سرمایه گذاری نمایند .

درخت پالونیا بهترین چوب صنعتی را دارد که ارزش بیشتری از چوب نراد روسی دارد و تحمل دمایی بالایی دارد ، به راحتی خشک میشود و پیچ و تاب بر نمیدارد و در صنایع مختلفی کاربرد دارد.

درخت پالونیا بهترین کشت تلفیقی با گیاهان دیگر محسوب میشود و میتوان آنرا همزمان با گیاهان و درختان دیگر کشت کرد و میزان بهره وری کشت دوم را هم بیشتر کرد .

شکوفه های بسیار زیبای درخت پالونیا هم خاصیت دارویی دارند و هم برای پرورش زنبور عسل کاربرد دارند. که عسل پالونیا در اروپا بنام عسل یاس یا عسل وانیل شناخته میشوند زیرا شکوفه های پالونیا عطر ملایم یاس یا وانیل دارند بنابراین در صنعت عطر سازی هم بسیار پر کاربرد هستند. 

برگهای پالونیا بهترین علوفه دام میباشد برگ های این درخت ده برابرسایر درختان اکسیژن تولید میکنند زیرا چرخه فتوسنتز آن c4 است. برگ های پالونیا به علت وجود نیترات بالا میتوانند خاک بیابان را به خاک حاصلخیز تبدیل کنند. درختان پالونیای هیبرید معجزه طبیعت هستند.

بهترین نهال تضمینی پائولونیا (پالونیا) نهال پالونیا هیبریدی اصلاح شده سریع رشد با تضمین عقیم بودن بذر آن است ، زیرا انرژی که میخواهد صرف قوه نامیه بذر شود صرف رشد و استقامت نهال یا درخت میشود . بنابراین درخت پالونیا هیبرید ما گل میکند و حتی کمی هم بذر تولید میکند ولی تمامی بذرهای هیبرید درخت ما عقیم اند و قوه نامیه آنها صفر هست و حتی در شرایط گلخانه هم جوانه نمیزنند.

درخت پالونیا پائولونيا

 Paulownia     

پالونیا يا درخت امپراتريس از هزاران سال پيش در کشور چين کشت می شده است . مردم آن کشورسالهاست درختان پائولونيا را به نشانه خوش يمنی و تقدس در اطراف منزل خود می کارند . اما امروزه با کشف بيشتر خصوصيات چوب و رشد اعجاب انگيز آن موجبات کشت وسيع اين درختان در چين فراهم گرديده است. 

درسال 1781 گیاهشناسی سوئیسی بنام تونبرگ درکتاب فلور ژاپن نام علمی درخت پائولونیا ( پالونیا )

را بر این درخت گذاشت و چند سال بعد دانشمندان چینی این گیاه را در تیره اسکروفولاریا قرار دادند و 9 گونه آن را به نام های زیر شناسایی و طبقه بندی کردند.

1-p. fortunei

2-p. catalpifolia

3-p. elongata

4-p. kawakamii

5-p. fargesii

6-p. taiwainana

7-p. albipholea

8-p. tomentosa

9-p. australis

و 14 گونه رسمی دیگر پالونیا انواع پالونیای هیبریدی هستند که ترکیب ژنتیکی اصلاح شده این نهال ها هستند با کیفیت های متنوع که توسط کشورها و شرکت های مختلف تولید می شوند .

نوع هیبریدی شرکت ما مقاومت دمایی بالاتر و رشد سریعتر و چوب باکیفیت تری تولید می کند و هیچ گونه تهاجم و آفتی برای مزارع مجاور ندارد .

لطفا دقت بفرمایید.

 ما در شرکت طب جو سالها گونه های پالونیا را از کشورهای مختلف بررسی کردیم و در شهرها و دما ها و ارتفاع های مختلف تست کردیم و تفاوت در جنس ، قلمه ، واریته ،روش تولید و عقیم بودن بذرش و مقاومت نهال به گرما و سرما و تنش های دمایی و سرعت رشد و حجم چوب دهی را بررسی کردیم تا بتوانیم بهترین نهال را تولید کنیم که در سراسر کشور رشد اقتصادی داشته باشد و کمترین قیمت نهال پالونیا هیبرید تضمینی را با قرارداد مشاوره ،نظارت و خرید تضمینی محصول ارائه دهیم .

برخی کاربردهای درخت پائولونیا ی هیبریدی اصلاح شده طب جو ، درخت پالونیا : 

1 - درخت پائولونیا ده برابر سایر درختان اکسیژن تولید میکند و باعث حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا میشود. 

2 - نهال پالونیای هیبریدی درختی کم آب در کشاورزی است که بطور میانگین یک متر مکعب در سال آب نیاز دارد یعنی هر درخت حدود 50 لیتر در هفته در بهار و تابستان با یک قطره چکان آبیاری میشود که حداکثر تا 150 لیتر در هفته برای اوج گرمای تابستان دارای مصرف تجاری میباشد.

3 - درخت پالونیا درختی دائمی است که بیش از 300 سال عمر میکند. در مزارع چوب پالونیا هر 4 تا 10 سال قابل برداشت هست.

4 - با هر بار برش درخت مجددا از ریشه جوانه میزند و رشد میکند.

5 - درخت پالونیا ی هیبریدی اصلاح نژاد شده شرکت طب جو هرگز محاجم نیست و با قرارداد ماوره وتضمین عقیم بودن بذر درخت ، نهال را در اختیار کشاورز قرار میدهیم. وقتی نهالی بذرش عقیم میشود رشد بهتری دارد و در برابر آفات و تنش های دمایی مقاوم تر میشود.

6 - درخت پالونیا سریع الرشد ترین درخت دنیاست. طی بیش از چهار سال دشتی را به جنگلی سرسبز و پولساز و زیبا تبدیل میکند.که باعث جلوگیری از نابودی جنگها میشود.

زراعت چوب نهال پالونیا هیبرید طب جو رشدی را که یک درخت جنگلی پس از ۸۳۰ سال در جنگل مازندران ایران شهر ساری روستای گرجی کلای کرده است را طی ۸ تا ۱۰ سال در آنجا خواهد داشت و دیگر نیازی به قطع درختان جنگلی برای چوب و الوار چوب تخته چهار تراش آنها نیست.

یا نهال پالونیا هیبرید اصلاح شده طب جو رشدی که درختان بلوط زاگرس ایران در جاده های یاسوج به شیراز طی ۵۰۰ سال داشته اند را طی حدود ۵ سال در زمین های کشاورزی فارس خواهند داشت و دیگر نیازی به قطع درختان بلوط بخاطر چوب تخته بلوط یا ذغال ( زغال بلوط ) آنها نیست.

چوب پالونیا هیبرید بسیار باارزش تر از چوب جنگلی یا نراد روسی است و ذغال پالونیا هیبرید بسیار بهتر از زغال بلوط کاربرد دارد .

7 - درخت پالونیا هیبریدی اصلاح نژاد شده، سود دهی اقتصادی بسیار خوبی دارد. سوددهی ازبرگ ها ، شکوفه ها ، چوب و سرشاخه های درخت است.

8 - برگ درخت پائولونیا بهترین علوفه برای دام هست و خاصیت دارویی دارد طب جو به قیمت یونجه خرید تضمینی مینماید.

9 - شکوفه های بسیار زیبای درخت پالونیا بیشترین گرده جهت پرورش زنبور عسل را دارد و زنبور در باغ شکوفه های پالونیا هیبرید طب جو نیازی به شکر ندارد بنابراین عسل پالونیا دارویی ، کاملا طبیعی و باارزش و صادراتی هست و طب جو مشاوره و همراهی با شما تا برداشت عسل پالونیا دارد .

10 - از سرشاخه های آن بهترین خمیر کاغذ سازی دنیا را میتوان تولید کرد. متاسفانه سالهاست که کشور ما وارد کننده عمده خمیر کاغذ هستیم در حالی که کاغذ یک کالای استراتژیک است. البته ضایعات چوب پالونیا برای صنعت زغال سازی و تولید سوخت بخاری فسیلی هم استفاده میشود.

11- چوب پالونیا بسیار سبک ، محکم و مقاوم است. عایق رطوبت و حرارت و صوت است . چوب پالونیا در دمای 470 درجه سانتی گراد شروع به سوختن میکند.

12 - کابردهای چوب پالونیا بسیار گسترده است و ارزش آن از چوب روسی بیشتر است ولی در کشور ما شرکت طب جو به قیمت چوب روسی و بر حسب متر مکعب خرید و فروش مینماید. به امید سبز شدن وطن عزیزمان ایران

مدیریت مصرف آب با یک مثال :

در استان خشک فارس فقط در سال ۱۴۰۰ میزان ۳۵میلیون مترمکعب آب از سد ملاصدرا برای کشت برنج کامفیروز رها سازی شد و افتخار هم میکنند!!

وقتی میگوییم مدیریت منابع آب ، منابع انسانی و مالی نداریم و... یعنی همین یعنی صد رحمت به شمر ، با این همه بی مدیریتی و دشمن داخلی ، حداقل اگر مردم آگاه داشته باشیم آینده بهتری در کشور ایران خواهیم داشت ، هر هکتار درخت پالونیا هیبرید اصلاح شده در سال حداکثر سه هزار و ششصد متر مکعب آب لازم دارد که طی پنج سال میشه هیجده هزار متر مکعب ، که اگه این سی و پنج میلیون متر مکعب آب سد ملاصدرا طی پنج سال تقسیم شود به دو هزار هکتار جنگل چوب پالونیا هیبرید طب جو در فارس میتوانیم ایجاد کنیم که ضمن درآمد سالی ششصد میلیون تومان در هرهکتار ایجاد اشتغال پایدار و حفظ محیط زیست باعث ایجاد هوای مناسب برای بارندگی بیشتر میشود ، برگ های درخت علوفه دام و گلهایش برای زنبورداری و تولید عسل دارویی پالونیا و شاخه هایش بهترین ذغال سوختی بسیار عالی تولید میشود که دیگر بلوطی بخاطر ذغال قطع نشود و کم کم نیازی به واردات چوب روسی نخواهیم داشت. tebjoo

به امید سبز شدن وطن عزیزمان ایران و به امید ایرانی آباد و شاد.

با توجه به اینکه پالونیا انواع مختلفی دارد و کیفیت های بسیار متفاوت دارند و با توجه به اینکه تعداد فروشندگان پالونیا بسیار زیاد شده است برای جلوگیری از فروش نهال پالونیای معمولی بجای نهال پالونیا هیبرید اصلاح شده طب جو و اطمینان بیشتر هم میهنان سرمایه گذار به نهال ما ، تنها یک شماره تلفن را جهت ثبت سفارش نهال پالونیا هیبرید اصلاح شده طب جو 09173056193 قرار داداه ایم .


قیمت انواع نهال پالونیا ، کاشت درخت پالونیا هیبرید طب جو،  پالونیا چیست ؟ پالونیا فورتنی یا هیبریدی ؟ قیمت درخت پالونیا  انواع نهال پالونیا ، کاشت درخت پالونیا هیبرید طب جو،  پالونیا چیست ؟ پالونیا فورتنی یا هیبریدی ؟ قیمت انواع نهال پالونیا ، کاشت درخت پالونیا هیبرید طب جو،  پالونیا چیست ؟ پالونیا فورتنی یا هیبریدی ؟ قیمت انواع نهال پالونیا ، کاشت درخت پالونیا هیبرید طب جو،  پالونیا چیست ؟ پالونیا فورتنی یا هیبریدی ؟

زراعت چوب پالونیا هیبرید حاصل از نهال پالونیا هیبرید اصلاح شده طب جو رشدی را که یک درخت جنگلی پس از ۸۳۰ سال در جنگل مازندران، ایرانشهر ساری روستای گرجی کلای کرده است را طی ۸ تا ۱۰ سال در آنجا خواهد داشت و دیگر نیازی به قطع درختان جنگلی برای چوب و الوار چوب تخته چهار تراش آنها نیست.

الوار و چوب پالونیا هیبرید بسیار پرکاربرد و باارزش تر از چوب جنگلی یا نراد روسی است


نهال پالونیا هیبرید اصلاح شده طب جو رشدی را که درختان بلوط زاگرس ایران در جاده های یاسوج به شیراز طی ۵۰۰ سال داشته اند، طی حدود ۵ سال در زمین های کشاورزی فارس خواهند داشت و دیگر نیازی به قطع درختان بلوط بخاطر چوب تخته بلوط یا ذغال ( زغال بلوط ) آنها نیست.

زغال چوب پالونیا هیبرید اصلاح شده طب جو بسیار باارزش تر و بهتر از زغال بلوط کاربرد دارد.

تنها انسانهای متفکر ، امکان پیشرفت را دارند ؟

با ۴۰۰هزار لیترآب چی میشه تولید کرد که بصرفه ؟

۲ تن گوجه فرنگی، کیلویی ۵۰۰۰ تومن🍅 میشه ۱۰ میلیون تومان.

۲۷ کیلوگوشت گاو کیلویی ۱۰۰ هزارتومن 🥩میشه ۲میلیون و هفتصدهزار تومان.

۴۰ متر مکعب الوار پالونیا هیبرید طب جو🌳میشه ۳۲۰ میلیون تومان.

۱ ماشین پراید ۱۱۰۰ کیلویی 🚗 میشه ۱۳۰ میلیون تومان.

پالونیا شن تونگ ، قیمت درخت پالونیا  پالونیا هیبریدی ، پالونیا سردسیری ، پالونیا چیست ؟ شکوفه پالونیا،  گل پالونیا ،  قیمت انواع نهال پالونیا ، پالونیا اصفهان ، پالونیا شیراز ،پالونیا تهران ، پالونیا طب جو  ،
نظرات کاربران
شما هم می توانید در مورد این مقاله نظر دهید
افزودن نظر جدید
برای ثبت نظر ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
افزودن نظر جدید
برای ثبت نظر ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
  • nikan

    بسیار عالی آفرین موفق باشید

طراحی و ساخت وبسایت توسط www.shopikar.com