افزودن به علاقمندی ها
برای افزودن به لیست علاقمندی ها ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
سبد ۱۲تایی نهال پالونیا هیبرید اصلاح شده طب جو قیمت درخت پالونیا
ویژگی های محصول

لطفا جهت ثبت سفارش پک ۱۲ تایی نهال پالونیا هیبرید اصلاح شده طب جو یا سفارش عمده نهال با موبایل شرکت هماهنگ بفرمائید متشکریم ۰۹۱۷۳۰۵۶۱۹۳

نهال گلدانی فقط به‌ترتیب تاریخ ثبت سفارش نهال پالونیا هیبرید اصلاح شده طبجو بعد از ثبت سفارش نهال و پرداخت وجه نهال ارسال میشود.

ارسال به سراسر کشور ایران. 🌳💚

نهال پالونیا ۲۳ گونه رسمی دارد که ۹ مدل معمولی و ۱۴ مدل هیبرید رسمی است.که هر یک دارای کیفیت های مختلف میباشد .

تلفن مشاور کاشت درخت پالونیا ساعت اداری ۰۹۱۷۳۰۵۶۱۹۳

نهال پالونیا هیبرید اصلاح شده طبجو با تضمین عقیم بودن بذرش و تضمین غیر مهاجم بودن نهال و هیبرید بودن تحویل داده میشود.

در مجموعه طب جو ، سالها گونه های پالونیا را از کشور های مختلف در شهرها و دماهای مختلف بررسی کرده و تفاوت در جنس گونه قلمه ، نوع واریته و روش تولید و تضمین عقیم بودن بذرش و عدم مهاجم بودن نهال پالونیا هیبرید اصلاح شده طب جو برای محیط زیست و مقاومت نهال به سرما و گرما و مقاومت در برابر تنش های دمایی و سرعت رشد و حجم چوب دهی را بررسی کرده ایم تا بتونیم بهترین نهال را تولید کنیم که در سراسر کشور جواب دهد ، نهال پالونیا هیبرید اصلاح شده ما بنام طب جو را تولید کرده و با مشاوره ، نظارت کاشت و خرید تضمینی محصول ارائه میدهیم ، قیمت عمده فروشی سفارش بالای صد عدد نهال امسال 90 هزار تومان تحویل شیراز هست.

لطفا عکس و فیلم های برخی از نمونه کارهای شرکت ما را درسایت طبجو بخش مقاله ویا شبکه های اجتماعی شرکت مثل اینستاگرام طب جو tebjoo ، کامل بررسی بفرمائید.

بهترین سایز برای جابجایی تیراژ بالا عمده نهال پالونیا هیبرید اصلاح شده طبجو حدود کمتر از نیم متر هست، هر درخت پالونیا هیبرید ما برای رشد تجاری اقتصادی در هفته با توجه به شرایط منطقه و خاک و دما حدود ۴۰ الی ۱۵۰ لیتر آب همراه با تغذیه کودهای معمولی با توجه به خاک و دمای منطقه شما لازم دارد.

بهترین خاک برای کشت تجاری نهال پالونیا خاک های لومی شنی هست. و حداقل تحمل دمایی بهترین گونه نهال پالونیا طب جو در زمستان حدود منفی ۳۰ درجه سانتیگراد است و حداکثر تحمل دمایی این گونه نهال پالونیای هیبریدی ما در تابستان حدود مثبت ۵۵ درجه سانتیگراد است. و تا ارتفاع حدود ۲۵۰۰ متر از سطح دریا این گونه نهال پالونیای هیبریدی را تست و تجربه کرده ایم. اکثر پروژه های زراعت چوب پالونیا هیبرید ما بصورت قطره ای میباشد.

تاریخ اولویت ارسال و تحویل نهال تنها به ترتیب تاریخ ثبت سفارش نهال ها میباشد.

برخی گونه های پالونیا ارزش کشت اقتصادی ندارد ، بهترین نهال پالونیا هیبرید با کمترین میزان مصرف آب در هفته و به نسبت بیشترین رشد هم برای رشد بهتر به بافت خاک و دمای منطقه و فصل آبیاری و ارتفاع از سطح دریا و نحوه نگهداری شما هم در مزرعه بستگی دارد. بافت ریشه این درخت فوق العاده هست و با کمترین آب، بعد از سال چهارم و با بارندگی هم زنده میماند ، حدود نود درصد ریشه این درخت در عمق یک تا شش متری وجود دارد و ده درصد باقیمانده هم در سطح یک متری خاک قراردارند .نکته مهم اینکه آب زیاد ریشه پالونیا را میپوساند و در خاک مزرعه حتما تا عمق حدود چهار متری نباید نباید به آب برسید.

برای بررسی قیمت درخت پالونیا باید به قطر تنه درخت و طول تنه صاف درخت پالونیا توجه کرد ، اکنون یک درخت ۵ ساله پالونیا ی هیبرید ما که قطر چهل سانت و تنه ۷ متر وارتفاع حدود پانزده متر دارد حدود شش ملیون تومان ارزش دارد که بعد از برش اول مجددا ریشه جوانه میزند و رشد میکندو تا ده دوره تکرار میشود که درهکتار حداکثر هشتصد تا هزار عدد درخت پالونیا قابل کشت هست ، جمعا میشه سه تا پنج میلیارد تومان درآمد در هکتار در هر حدود پنج سال یکبار ، که در شرایط کشاورزی و باغبانی و جنگلداری کشور ما بسیار عالی و قابل توجه هست .

نیتروژن داخل برگ های پالونیا بالاست و بهترین گیاه برای تبدیل خاک فقیر به خاک حاصلخیز کشاورزی هست و برای تولید کود برگ فوق العاده است و برای علوفه دام از یونجه غنی تر هست و با توجه به چرخه فتوسنتز استثنایی سی فور در برگ ها بیشترین میزان تولید اکسیژن برای هوا را در بین گیاهان دارد و حتی در غیاب نور هم فتوسنتز را ادامه میدهد و اکسیژن تولید میکند . این درخت خودش مولد هیچ آفتی نیست ولی اگه آفتی مثل شته از درختان دیگه به آن منتقل شود باز هم بدون سمپاشی مقاوم هست و به روش های بیولوژیک فرصت مبارزه با آفات را داریم . ضمن اینکه برگ های پالونیا با پرزهایی که دارد برای آفات ریز به عنوان تله بیولوژیک عمل میکند.

از شکوفه های پالونیا علاوه بر زنبورداری و توریستی و تفریحی ، زیبایی ، برای تولید عطر، کرم و بسیاری از محصولات دیگر استفاده می شود.

میوه این درخت، فشار خون را تعدیل میکند و عصاره آن سرفه و تنگی نفس را درمان می کند. عصاره برگ و میوه آن هم کاربرد آرایشی دارد .

برگ های پالونیا هیبرید با نیتروژن بالا که به عنوان تقویت کننده خاک با تولید خاک برگ یا کود برگ هستند ، برای تغذیه دام های نشخوار کننده بهترین علوفه میباشند که در بهار برگ های این درخت دیرتر از گل ها ظاهر می شود و خزان دیررس دارد و برگ ها به ترتیب ویژه ای بر روی آنها قرار گرفته اند. درتجزیه برگ ها و جوانه گل های این درخت هشت نوع اسید آمینه و ماکرو المانهای منیزیم، کلسیم، پتاسیم و گوگرد و میکرو المانهای روی، منگنز، مس و آهن بسیار فروان شناسائی شده است. چون به سرعت پوسیده و تبدیل به خاک کشاورزی می شودو در تقویت زمین های کشاورزی به عنوان کود برگ سبز یا کمپوست و خاک برگ استفاده می شوند.

سریع رشدترین نهال پالونیا هیبرید اصلاح شده طب جو ، جهت مشاوره رایگان ساعت اداری هماهنگ بفرمائید متشکرم ۰۹۱۷۳۰۵۶۱۹۳

به امید سبز شدن وطن عزیزمان ایران

کشاورزان ما سالهاست که هندوانه و گوجه و خیار سبز و برنج و... غیره بصورت قمار یا شانسی میکارند که بازار بگیرد یا نگیرد ، 

کشور ما سالهاست واردکننده چوب روسی هست در حالی که کشاورزان ما میتوانند به کمک نهال پالونیا هیبرید اصلاح شده ، خود کل نیاز کشور به چوب را تامین کنند بدون ریسک و قمار ، زیرا محصول چوب خراب نمیشود و هر چه بماند بزرگتر و باارزش تر میشود و صادراتش هم امن تر و سودمند تر هست و با آب کمتر سود بسیار عالی بدون قمار خواهند داشت .

واردکنندگان و پخش کنندگان چوب روسی داخل کشور هم میتوانند به پخش کنندگان و صادرکنندگان چوب پالونیا ایرانی با سوددهی بیشتر و ریسک کمتر تبدیل شوند.

برخی نمونه کارهای زراعت چوب پالونیا هیبرید ما داخل سایت شرکت طب جویان طبیعت قرارداده ایم و آماده همکاری و قرارداد با کشاورزان ، سرمایه گذاران و دولتمردان عاقل و بالغ و عادل هستیم .

پدران ما برای زراعت چوب مورد نیاز کشور، باغ چنار و صنوبر کاشتند و الان بخاطر کم آبی بیشتر آنها خشک شده اند ، الان وظیفه قشر تحصیل کرده است که اتوماسیون صنعتی را در کشاورزی وارد کنند نه اینکه بیل دست بگیرند.

هنوز فرصت برای اصلاح الگوی کشت و درختکاری مدرن وجود دارد.

به امید سبز شدن وطن عزیزمان ایران 

سریع رشد ترین نهال پالونیا هیبرید اصلاح شده طب جو با قرارداد مشاوره ، نظارت و خرید تضمینی محصول با سود عالی 

09173056193

مشاوره رایگان ساعت اداری هماهنگ بفرمائید

یکی از کاربردهای بسیار عالی درختان بسیار زیبا و سودآور درختان پالونیا هیبرید طب جو با توجه به شهد بسیار عالی شکوفه های پالونیا زنبورداری و تولید عسل دارویی پالونیا و دمنوش شکوفه های دارویی پالونیا هیبرید است . 

گل های دارویی پالونیا بصورت دمنوش یا عسل پالونیا داروی برونشیت و ریه و تقویت کننده قوی سیستم ایمنی بدن و دستگاه گوارش است.

بوی یاس ملایم و شکوفه های بسیار زیبای درختان پالونیا برای گردشگران بسیار جذاب است . 

برگ های پالونیا هیبرید طب جو سایه انداز و بهترین علوفه دام هست . 

چوب و الوار صنعتی درختان پالونیا هیبرید طب جو کاربردهای بسیار گسترده ای با درآمدزایی و اشتغال و ارزآوری فرآوران هست .

از شاخه ها و ضایعات چوبش بهترین ذغال فشرده چوب پالونیا هیبرید تولید میشود. 

چندین برابر سایر درختان اکسیژن تولید میکند زیرا چرخه فتوسنتز قوی تر دارد . 

همه ما در انشای تکراری اسفند هر سال از فواید درخت نوشته ایم. از سایه اش، چوبش، میوه اش و اکسیژن خالصش و...اینها را همه شنیده ایم.

این درختان باعث معتدل کردن هوا هستند و منابع آب را حفظ می کنند و جلوی فرسایش خاک را می گیرند. 

با افزایش نفوذپذیری خاک، خطر سیل را کاهش می دهند. 

برگهای ریخته شده از درختان موجب تقویت مواد آلی خاک می شوند.

تا 20٪ صرفه جویی در هزینه های سرمایشی و تا 10٪ هزینه های گرمایشی خانه های اطراف را کاهش می دهند. 

تردد مردم برای خرید در خیابان ها و مناطق پر درخت بیشتر است و مردم در این جور جاها وقت بیشتری برای گردش و بازدید میگذارند، و تمایل بیشتری برای خرید خانه یا ملک مسکونی و یا تجاری دارند .

بیمارانی را که در آن سوی پنجره اتاقشان درخت است زود تر خوب می شوند. 

هر چه درخت بیشتر می شودخشونت مردم جامعه کمتر می شود. 

یک ردیف درخت در امتداد اتوبان آلودگی صوتی را تا 50٪ کاهش می دهد. 

تعداد 340 درخت موجود در هر کیلومتر مربع بیماری آسم را در مردم 25٪ کاهش می دهد. 

مردمی که در کنار فضای سبز زندگی می کنند40٪ کمتر چاق می شوند. 

قدم زدن در میان درختان استرس و عصبانیت و افسردگی را تا حد زیادی کاهش می دهد. 

در یک مطالعه مشاهده شده است که بعد از ایجاد فضای سبز در کنار یک جاده تصادفات 46٪ کاهش پیدا کرده است

برای مشاوره رایگان ساعت اداری هماهنگ بفرمائید و برای جلسه مشاوره حضوری دفتر شرکت با تماس تلفنی و هماهنگی قبلی درخدمتیم

09173056193

تنها جامعه متفکر ، امکان پیشرفت را دارند ؟

متاسفانه شاهد بی ارزش شدن پول ملی هستیم در سال ۱۴۰۲ هر دلار حدود پنجاه هزار تومان شده است.

(اگه با دلار پنج هزار تومانی دو سال قبل مقایسه کنیم :

با ۴۰۰هزار لیترآب چی میشه تولید کرد که بصرفه ؟

۲ تن گوجه فرنگی، کیلویی ۵۰۰۰ تومن🍅 میشه ۱۰ میلیون تومان.

۲۷ کیلوگوشت گاو کیلویی ۱۰۰ هزارتومن 🥩میشه ۲میلیون و هفتصدهزار تومان.

۴۰ متر مکعب الوار پالونیا هیبرید طبجو🌳با دلار پنج هزار تومانی میشه ۳۲۰ میلیون تومان میشد که امروز در سال ۱۴۰۲ با دلار ۵۰هزار تومانی قیمت صادراتی الوار پالونیا که بماند ولی قیمت مصرف داخلی این چهل متر مکعب حداقل ۸۸۰میلیون تومان میشود .

۱ ماشین پراید ۱۱۰۰ کیلویی 🚗 میشه ۱۳۰ میلیون تومان.)متاسفانه هر روز این قیمت ها در حال تغییر است .


متشکرم از حمایت های شما عزیزان و هم میهنان بزرگوار ، سپاسگزاریم 

  • تضمین سلامت و اصالت کالا
  • 1,950,000 تومان
    1,800,000 تومان

نهال پالونیا هیبرید اصلاح شده طب جو با قرارداد بلند مدت تضمین عقیم بودن بذرش و تضمین غیر مهاجم بودن نهال پالونیا هیبرید طب جو همراه با مشاوره و نظارت کشت و خرید تضمینی محصول با سوددهی بسیار عالی قابل کشت در سراسر کشور ایران مستقیم تحویل کشاورز یا سرمایه گذاران میشود

قیمت درخت پالونیا با توجه به قطر تنه درخت و ارتفاع و تناژ کار کمی متفاوت هست.

مشاور کاشت درخت پالونیا هیبرید ساعت های اداری تماس بگیرید درخدمتیم ۰۹۱۷۳۰۵۶۱۹۳

طراحی و ساخت وبسایت توسط www.shopikar.com